Moikka kaikille :) Tämä vklp ja ensi viikko on kyllä ihan sieltä syvältä! Täytyy lähteä siskon synttäreille jonnekkin hevon kuuseen ja sinnekkin tulee koko suku.. -,- Ja siitä äidin luokse muutamaksi päiväksi.. Mieli tekisi kovasti jäädä vaan oman kullan luo  :) Lopetin tosiaan koulun koska ala ei kiinnosta minua ja ajattelin hakea töitä, tai olenkin jo hakenut. Maaliskuussa oisi tarkoitus aloittaa työt sitten.. Kovat on paineet koulun takia koska pelkään etten pääse sinne Sosiaali- ja terveys alalle.. :( Se on ainoa ammatti joka minua kiinnostaa haluan sydämmeni pohjasta asti auttaa ihmisiä ja luonteeni ei oikein sovi mihinkään muuhun työhön kuin lähihoitajan. Viime kuukaudet on ollut rankkoja minulle tuntuu ettei mikään onnistu vaikka kuinka yrittäisin.. Ehkä se vaan johtuu siitä että olen ollut sellainen etten hyväksi omaa itseäni tälläisenä kuin nyt oon.. Mutta viimeisen vuoden aikana on tapahtunut kaikenlaista elämässäni.. Pitkään kestänyt suhde päättyi ( onneksi ) ja aloitin uuden seurustelu suhteen.. Nykyinen mieheni on kyllä tosi kultainen ja rehellisen oloinen kaveri! Ei paineita onneksi sen vuoksi..


Mutta en tajua miksi itse en voi olla tyytyväinen omiin suorituksiin, olen käynyt juttelemassa asiasta ja tultiin siihen tulokseen että lapsuuteni ja menneistyyni on ollut hyväksynnän kautta aika rankkoja.. Hyväksytyksi tuleminen on ollut minulle rankkaa ja tuntuu että sitä tunetta ei minulle ole koskaan luotu.. Jooh ehkä pitäisi alkaa käymään jossain terapiassa.! En osaa myöskään puhua asioistani tukahdutan ne yleensä vaan sisälleni ja pohdin niitä kunnes ne jossain vaiheessa unohtuu.. Mutta tulevat kyllä takaisin :( Haluaisin kovasti neuvoa mitä minun pitää tehdä että oisi hyvä olla! Mulla on sentään kaikki ihan hyvin!!!??? :'(